14 de março de 2007

Crosschanged

God, if there was anything in this world that i could do to be closer to You, i would. I don´t know how crazy i am but the cross changed my life for good and i cannot live one more day the same way i was.
To see You on the cross, crucified for me, giving Your last breath thinking about me is too much for that i do so less.
I know that i´m a sinner but still i want to give all of me to your kingdom. College? That´s great. Work? Oh, so great. But serve you, please you? It´s far better than live a life only for me.
So God, take me, take me to the cross and let me see the world as You saw.
----------------------------------------------------
Deus, se houvesse qualquer coisa nesse mundo que eu pudesse fazer para estar mais perto de Ti, eu faria. Eu não sei quão louco eu sou, mas a cruz mudou minha vida para sempre e eu não posso viver mais um dia como antes. Te ver na cruz, crucificado por mim, dando seu último suspiro pensando em mim, é muito para que eu faça tão pouco. Eu sei que sou um pecador mas mesmo assim eu quero dar tudo de mim para Seu reino. Faculdade? É ótimo! Trabalho? Ah, é tão bom. Mas Te servir, Te agradar? É tão melhor do que viver uma vida somente para mim.
Então Deus, toma-me, leve-me até a cruz e deixe-me ver o mundo como Você viu.

0 comentários. Comenta aí!: